dijous, 26 d’abril del 2012

la meva presentació

                                                                  La meva presentació
Em dic Oualid Ghallouch, aquest es el segon any que estic a la UEC. jo vaig venir a la UEC perquè hi havia el meu tiet avans, i em va dir que allà les coses eren més fàcils i  mes pràctiques. Llavors els hi vaig proposar  als meus professors de l'escola Arrels i ells em van dir que m'aniria bé.
Una vegada vaig estar a la UEC em va agradar perquè feiem coses molt divertides i interessants, per exemple anàvem a muntar a cavall tots els divendres al mati, i era molt motivador perquè també apreníem moltes coses.
També fem diferents projectes, per exemple aprendre el món de l'electricitat, soldar, fusteria etc...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada