dimarts, 24 d’abril del 2012

Belinda

Hola, em dic Belinda  i tinc 16 anys, i des del curs passat que he començat la UEC .
La primera vegada que vaig arribar estava una mica tallada perquè era la única noia al començament, i no em parlava quasi bé amb ningú, després, poc a poc, em vaig anar integrant i acomodant també amb els companys.
M'agrada molt ballar i pentinar i passar-ho bé amb els amics i anar de compres. Sóc molt divertida i simpàtica i m'agrada agradar a la gent com a amiga, no m'agrada gens tenir conflictes amb ningú i estar be amb la gent.
A vegades m'enfado per tonteries i perdono a la gent fàcilment, em sento molt feliç estan a la UEC, a part de que som com una família ens ajudem entre tots i si hi han conflictes els solucionem.
Fem moltes coses com per ex: anem a fer una activitat d'equinoteràpia de cavalls, punt Òmnia, i la màquina del temps, i més o menys això és tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada