dimarts, 24 d’abril del 2012

Qui sóc jo

Em dic Noelia i tinc 15 anys. Aquest és el meu primer any a la UEC, vaig arribar al gener després de Nadal.
Les primeres setmanes se'm van fer eternes i estava una mica perduda, perquè encara no sabia ben bé què havia de fer. Però a part, estava i estic molt còmoda amb els companys. Els coneixia a tots, a uns més que als altres. La convivència a la UEC és positiva encara que hi ha dies que no gaire, una cosa normal.
Les feines que fem a la UEC són: cuidar els animals: donar-los de menjar, posar aigua i netejar els fems dels animals. A la UEC tenim: Gallines, conills i gossos. Als gossos els em de treure a passejar. A les gallines les em de deixar a fora al pati on estan els conills i els locals per guardar les eines. Els conills cada tant, els hem d'ajuntar: mascle i femella.
Cada un de la UEC té un projecte personal. Jo l'estic fent amb la Belinda, i és netejar la paret de l'hort i un cop netejada, pintar-la de blanc i fer les peces de puzle que volem fer. Un cop fet tot això pintar les peces de colors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada