dijous, 26 d’abril del 2012

Em presento















sóc el said  :)
Hola em dic Said i tinc 17 anys, sóc un alumne de la UEC l'Afrau i faig 4rt d'ESO. Som 14 alumnes, dos d'elles són noies,  i tenim tres educadors. Cadascú dels alumnes té un projecte i un càrrec dins la UEC. Quan arribem al matí a les 9:15 fem serveis, alguns han de netejar o cuidar els gossos, les gallines, conills ... i jo m'encarrego de les eines, he de procurar que les eines que s'utilitzin es tornin al seu lloc i després endreçar-les. També fem diferents projectes, de fusteria, soldadura,... L'any passat el meu projecte va ser construir un banc, vaig posar-li tot de rajoles a sobre perquè tothom si pugui assentar bé, encara que sigui estiu o plogui. Ara estic fent un altre projecte, què és fer unes caixes nius per vendre-les a la fira de Sant Isidre. També estem pintant unes caixes per ficar-hi "jocs del mon" i  poder vendre'ls també.
A la UEC també fem d'altres activitats fora de l'aula, com la gimnàstica que fem al pavelló i a vegades al camp de gespa, també anem a muntar a cavall, allà aprenem a cuidar-los, raspallar-los,...
Tambè fem plastica i fem cosamb fang, dibuixem, fem sabates amb cordills, tambe anem a fer informatica al Punt Òmnia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada