dijous, 24 de maig del 2012

Els Meus Projectes












El primer projecte que tenia era el de la moto, que s'havia de desmuntar. Una vegada desmuntada, l'havia de pintar i tornar-la a muntar. Al principi del tercer trimestre estava treballant molt en aquest projecte, però després vaig deixar de treballar-hi perquè hi havia d'altres projectes com el de les caixes  niu o jocs del món que s'havien d'acabar abans en motiu de la Fira de San Isidre, i per això no vaig treballar molt en el meu projecte de la moto. Els jocs del món els vam fer amb una caixa que ens la va donar un fuster d'Olius, i així vam aprofitar-les, les vam pintar i vam fabricar tres jocs del món amb les caixes.
Les caixes niu ens les van ensenyar a fer els agents rurals i les fustes ens les van donar. L'única cosa que vam haver de comprar van ser els cargols i els visos, i una vegada acabat tot això volia anar a fer el meu projecte, però no me'n recordo qui va proposar de ficar les fustes el sostre i jo vaig sortir voluntari per fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada